Nezařazené

Josef Dobeš

Nekřečkujme pandury, dotujme školství

Neskutečně mě baví útoky ČSSD na Věci Veřejné. Cožpak si neuvědomují, že tím spíše přiznávají, za jak silného konkurenta ve volbách Věci Veřejné ve skutečnosti považují?

6.3.2010 v 15:34 | Karma článku: 20.96 | Přečteno: 2498 | Diskuse

Josef Dobeš

Kdo stojí za VV? Záhada roku konečně odhalena!

Po přečtení článku „Vedou mezi Schwarzenbergem, Bursíkem a Johnem Havlovy temné nitky?“ od pana Streita se mi zachtělo zvolat „I ty Havle?“

13.2.2010 v 10:16 | Karma článku: 23.20 | Přečteno: 2757 | Diskuse

Josef Dobeš

Minimální mzdu poslancům

Přiznejme si situaci, která momentálně panuje na naší politické scéně. Dovolte mi však tentokrát v úvodu článku zmínit pouhá strohá, ale zato výmluvná fakta a teprve v druhé polovině mou úvahu, návrh.

18.1.2010 v 21:55 | Karma článku: 33.27 | Přečteno: 2635 | Diskuse

Josef Dobeš

Získá starosta "právo první noci"?

Už jste někdy byli svědkem toho, že by se starosta sebemenší vesničky choval jako svrchovaný feudál vrcholného středověku? Proti jejich vůli nebylo dovolání a často si tito pánové osvojovali i tzv. právo první noci. Pevně věřím, že tam dnes už nedospějeme, i když přiznávám, má nejpesimističtější očekávání už byla mnohokrát překonána...

10.12.2009 v 14:14 | Karma článku: 25.38 | Přečteno: 3012 | Diskuse

Josef Dobeš

Dinosauři a „šedá myška statistika“ aneb Chceš být eurokomisařem?

Tak toto pánové Topolánek a Paroubek zřejmě nečekali. Současný premiér Jan Fischer jim již po několikáté udělal čáru přes rozpočet, naposledy když se jeho doposud úspěšné působení v čele vlády pokusili předčasně ukončit. Zdálo by se to být od nich opravdu moc hezké, ale motiv těchto dvou politických dinosaurů nepochybně není až tak čirý. Myška se zkrátka nenechala nalákat na pozlátko žluťoučkého sýru uvnitř nádherného domečku plného dalších přeplněných spíží. Ono to také nebylo poprvé, hned po zvolení do své funkce odolal Kramářově vile a zůstal mezi námi, smrtelníky, v paneláku na Barrandově.

9.12.2009 v 22:03 | Karma článku: 18.43 | Přečteno: 1461 | Diskuse
Počet článků 5 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2472
Jsem ženatý a mám čtyři děti. Bydlím ve Slaném. Stál jsem u zrodu komunální strany Věci veřejné, za kterou jsem byl od roku 2006 zastupitelem na Praze 1. Přitom ale pocházím z jižní Moravy, kde jsem se narodil, studoval a mám zde své předky. Proto jsem v květnu 2010 kandidoval za Jihomoravský kraj do Poslanecké sněmovny. Profesí jsem však psycholog, vystudoval jsem Masarykovu universitu v Brně.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

více