Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pantau21

Věci veřejné zveřejňují informace

jsem rád, že je zde strana, která si kauzy podobné těmto, pohlídá. děkuji, že jste se odhodlali jít do vysoké politiky, děkuji, že jdete s kůží na trh.R^

0/0
17.2.2010 10:13

topič elektrárenský

V něčem máte bezpochyby pravdu,

VV vznikly před časem a profilovaly se docela zajímavým směrem. Natolik zajímavým, že pár lidí usoudilo, že by VV mohli využít jako výtah k moci. Což se i stalo a od té chvíle jsou pro mě VV nevolitelnou stranou. Korunu tomu všemu nasadil pan John, populista a profesionální lhář v čele této strany. Divím se paní Reedové, že k nim přešla a už vůbec nechápu paní Hakenovou z Prahy 5, slušnou a vzdělanou ženu, že spojila své jméno s těmito kariéristy. Bohužel čím víc takovýchto ambiciózních stran bude v komunálních volbách samostatně kandidovat, tím větší naději na vítězství má relativně jednotná levice.

0/0
16.2.2010 15:12

SID09

Re: V něčem máte bezpochyby pravdu,

Prosím konkrétněji - tedy lépe řečeno jmenovat, abychom věděli kdo z nich se chce vytáhnout nahoru. !!!!!!

0/0
16.2.2010 16:04

SID09

Re: V něčem máte bezpochyby pravdu,

Dosud jmenujete jen ty slušné, te´d ještě práskněte i ty neslušné !!

0/0
17.2.2010 14:57

Fikus 1

Marná snaha...

VV s Johnem v čele jsou pro mně nevolitelné. Viz jeho kšeft s VZP a o tom že umí perfektně lhát už přesvědčil zejména svou manželku a i monoho jiných. 7 let lhát tak, že to na něm nepozná ani vlastní žena to je teda kádr.... Tnhle člověk teď vykládá jak to bude všechno křišťálové. To bych se tedy zasmál. Rv

0/0
15.2.2010 17:01

ostrá

Re: Marná snaha...

a marná snaha je taky snaha ze strany Radka Johna vše vysvětlit, protože někteří prostě nejsou schopni naslouchat jinému názoru. Bohužel pokud se lež opakuje často, stává se z ní v očích některých lidí pravda ;-€

0/0
16.2.2010 11:28

Pantau21

John v OVM!!!

http://www.ct24.cz/media/vse-o-ct/80826-filip-liska-a-john-o-obstrukcich-vyresi-problemy-ve-snemovne-volby/

Radek John bude dnes v OVM - pro ty, co mají problém se zkratkami - Otázky Václava Moravce;-D

0/0
14.2.2010 10:58

Poslední slušný občan

Re: John v OVM!!!

je to skvělé, že čt konečně pozvala i někoho z VV - asi to konečně došlo i panu Fridrichovi - vzhledem k otázkám, které na něj byly kladeny v on-line rozhovoru:

http://www.ct24.cz/chat/217-milan-fridrich-o-olympiade-i-volbach/

0/0
14.2.2010 11:02

Pantau21

popularita Radka Johna

je to jasné jak facka - úspěšnost a s tím spojená popularita VV a Johna, či v současnosti už i paní Reedové - musí pekelně vadit nejen pražské ODSce, ale i třeba kalouskovi, protože ohrožují jejich plány. v období před neuskutečněnými předčasnými parlamentními volbami byl schwarzenberg naprosto všude a o nikom jiném se neuvažovalo - ted jsou ve hře i VV a to je prostě musí šíleně štvát R^ a je to dobře!!!! svými posty jsou si totiž nehorázně jisti....

0/0
14.2.2010 10:49

Edenic

Argument o nejpopulárnějším předsedovi Radku Johnovi

Nabízí se jednoduchá otázka. Čím je  pan předseda John tak populární? Nic mě nenapadá. Snad jen tím, že kromě vlastního mravního prohřešku ve vysoké politice ještě nic "nevytvořil".

0/0
13.2.2010 21:16

cara al sol

Re: Argument o nejpopulárnějším předsedovi Radku Johnovi

To je přece klasika. Největší popularitu mezi politiky mají ti, kteří nic nedělají a umějí se usmívat do kamery.

0/0
14.2.2010 8:08

zcek

VV

Musím přiznat, že při pohledu na zkratku VV mě napadli jen VyVolení a dlouho jsem pátrala, co to vlastně znamená;-)))

0/0
13.2.2010 20:59

ostrá

Re: VV

tak to bohužel svědčí jen o tom, jaký druh televizního vysílání vás zajímá... abyste byla příště v obraze a nemusela tak "dlouho pátrat", můžete setkat i se zkratkou VVV - volím věci veřejné ;-D

0/0
14.2.2010 10:33

geo.novotny

Kolegu Streita

nesmite brat tak vazne. On je sice Havlem posedly, ale uz to tak prehani, ze si o tom vsem zacinaji klast otazky i ti jednodusi ctenari, co mu drive tleskali ......;-D

Zdravi, G.N.

0/0
13.2.2010 13:20

Aaron71

Zkusil jsem si přečíst Váš program

A napsal jsem k němu komentář, tak jako k programům ostatních stran. http://matuska.blog.idnes.cz/clanok.asp?cl=123858

0/0
13.2.2010 12:36

SID09

Re: Zkusil jsem si přečíst Váš program

Program jest je věc jedna a skutečřné činy je věc drzuhá. Současné parlamentní strany dokázaly, že si poslanecké posty ( i přes pro někoho možná líbivé programy ) nezaslouží. !!!!!!

0/0
13.2.2010 16:52

Aaron71

Re: Zkusil jsem si přečíst Váš program

Díky své činnosti na Praze 1 si myslím, že W jsou vhodné do komunální politiky. Ale nikam jinam

0/0
14.2.2010 7:23

SID09

Re: Zkusil jsem si přečíst Váš program

Když zvládají komunální politiku, tak si snad zaslouží pokus i ve vyšších postech, ne ? !!;-);-)

0/0
14.2.2010 9:45

ostrá

za VV jsou hmatatelné výsledky

souhlasím. podle mě by takhle měli začínat všichni - získávat postupně důvěru voličů a postupně vytvářet tým kvalifikovaných lidí... a za VV výsledky v komunální politice jsou - jejich boj proti ODS se jasně projevuje ve výsledcích předvolebních výzkumů v našem hlavním městě...

0/0
14.2.2010 10:37

Pantau21

Re: za VV jsou hmatatelné výsledky -o TOP 09 se to říci nedá

no a jsme u toho - to se třeba o takové TOP 09 říci nedá - je to jen banda lidovců, kteří si oblíkli nový kabátek, aby tak mohli vystupovat jako ta neposkvrněná strana, která teprve všem ukáže, jak se to má dělat - musím se ptát - jak můžou tihle lidé přijít s něčím novým, když už jsou v politice desetiletí....!!

0/0
14.2.2010 10:39

Aaron71

Re: za VV jsou hmatatelné výsledky -o TOP 09 se to říci nedá

Já W chápu jen jako pražskou komunální stranu. V ústeckém kraji například podobnou roli hrají severocesi.cz a podobné příklady jsou i v jiných krajích. W měli jít cestou integrace těchto regionálních uskupení. Potom by měli můj hlas. Takhle zůstanu ve svých názorech a budu zcela jistě volit proti Praze.

0/0
14.2.2010 10:44

SID09

Re: za VV jsou hmatatelné výsledky -o TOP 09 se to říci nedá

Jen to ne !!!!!! Pokud by k tomu došlo, že příjmou do svých řad všechny slibotechny ze všech krajů, tak by pro mě v tu ránu skončili. !!!!!!

0/0
14.2.2010 10:51

spen03

Re: za VV jsou hmatatelné výsledky -o TOP 09 se to říci nedá

VV mají přes 1000 členů a dalších 1500 lidí je v čekací lhůtě, které brání hromadným vstupům. Už třičtvrtě roku spolupracují VV s SNK-ED a ALTERNATIVOU (alternativa sdružuje kolem 15 malých regionálních uskupeních), takže se VV snaží o integraci. Někteří zástupci těchto stran jsou na kandidátkách VV. Jak říkáte, že budete volit proti Praze, tak jde s prominutím o nesmysl. Voliči volí zástupce ve svém kraji, takže nevím, jak si představujete volbu proti jinému kraji. Je důležité, aby strana překročila celorepublikově 5% hlasů (při 65% účasti je to zhruba 260000 hlasů) a pak se rozdělují mandáty v jednotlivých krajích.

V Ústeckém kraji kandiduje například výkonný místopředseda strany Jaroslav Škárka. Více o něm na: http://www.veciverejne.cz/lide/vykonny-mistopredseda/jaroslav-skarka.html 

0/0
14.2.2010 21:22

Aaron71

Re: za VV jsou hmatatelné výsledky -o TOP 09 se to říci nedá

Ano. Například Vámi doporučený člověk není z ústeckého kraje. A proto ho nebudu volit.

0/0
16.2.2010 16:37

Poslední slušný občan

Re: za VV jsou hmatatelné výsledky

souhlasím s tím, co říkáte - naprosto.

0/0
14.2.2010 10:59

boruvka

To se moc nepovedlo

Obsah článku od kandidáta VV mě nepřekvapil, jako voliče mě  nepřesvědčil. Pro Vás je pan John nejpopulárnější předseda, pro druhé je to je nemorální člověk. Ne proto, že má nemanželskou dceru, ale proto, že své rodině léta lhal a přetvařoval se. Proč mám takového člověka volit? Sami pořád voláte po změně,  uvnitř partaje  si nasazujete protikorupční agenty , ale obyčejného lháře podporujete. A ještě něco. Když si někdo dovolí zkritizovat VV, tak hned křičíte, že je to strach z konkurence. Není. To si jen někteří zjistí fakta a ta uveřejní.  :-P

0/0
13.2.2010 11:21

Bobrufka

Re: To se moc nepovedlo

Nezaměňovat za Bobrufku !!!! Já VV volit budu!!

0/0
13.2.2010 13:40

cara al sol

Re: To se moc nepovedlo

Kdybych to nevěděl, tak dnes snad neusnu. Ema má maso, ó my se máme.

0/0
14.2.2010 8:10

Pantau21

Re: To se moc nepovedlo

Myslím, že nikdo, kromě pana Johna a pani Adamovské neví, jak to bylo... chci tím říci, že nikdy to není chyba jen jednoho člověka a objevily se i zprávy, že o tom Adamovská věděla, ale prostě se rozhodla, že to řešit nebude. A co se týče jejich současného rozvodu - to se stává i lidem, kteří nejsou veřejně známí a není na ně vyvíjen mediální tlak...

Takže za mě - osobní život pana Johna pro mě není rozhodující ve chvíli, kdy budu vybírat jakou stranu volit. A v případě VV, patřím mezi sympatizantyR^

0/0
13.2.2010 19:13

mopik52

Re: To se moc nepovedlo

JJ máte pravdu a nelze nesouhlasit, mezi sympatizanty také patřím, ale co naděláte je vidět, že bulvár má pořád velký vliv a dokáže ještě pár lidí ovlivnit, nedá se než smát

0/0
14.2.2010 8:45

spen03

Re: To se moc nepovedlo

Pana Johna budou volit jen ti, kteří mají volební právo v Praze. Strana není jen o jednom člověku.

To, co někteří rádoby investigativní novináři vydávají za fakta, jsou často smyšlenky a neověřené informace. Píšou o VV, ale je zajímavé, že se nikoho z VV neptají, jak to vlastně je.

0/0
14.2.2010 21:08

ostrá

To se povedlo

;-D Tak to je pane Dobeš moc pěkný článek! ;-D

0/0
13.2.2010 10:42

Nero

To je ono!Jen do ODS!

A pak do koalice s Paroubkem,PRAVICOVÁ STRANO.

Jste bez charakteru jako Váš předseda.A možná i stejně zkorumpovaní.Koho si kdesi tajně vydržujete? Za jakési tajné nebo zatajené peníze.To Váš volič zjistí až po volbách!

0/0
13.2.2010 10:38

ostrá

Re: To je ono!Jen do ODS!

Ale Nero - no tak, ten nadpis se mi líbil, ale pak vám to nějak ujelo - příště zkuste držet nit... "to je ono, jen do ODS! jinak se dá po volbách ODS do koalice s Paroubkem a dva bezcharakterní a stejně zkorumpovaní jedincistanou v rámci velké koalice v čele naší republiky. To ale volič zjistí až po volbách."

0/0
13.2.2010 10:46

CART09

Re: To je ono!Jen do ODS!

ODS nemá s pravicí nic společného... a i kdyby ano - tak s Jančíkem ve vedení je nebudu už volit ani náhodou...

tak jako tak, konkurence ještě nikomu neublížila, to by naopak ublížila pomoc v utajování průšvihů...

0/0
13.2.2010 12:34

Stanislav Ševeček

Ano, je to jenom výtah ke korytům ...

... to, že nahradí jiné, kteří se už zase přesouvají na jiné "pozice" nic na podstatě Těch, kteří jsou už úplně jinde než obyči, se nemění.

Je tady totiž ten "stát" - a potom ti, kteří na ten stát va jeho věrné služebníky yrábějí daně.

0/0
13.2.2010 14:26

Lanta2004

Děkuji za článek

Jak píšete,udělal jsem si na věc coby čtenář svůj názor a proto budu Vaši stranu(tedy VV) volit jak ve volbách do sněmovny  tak i na podzim v komunálních(jsem z Prahy 5 a tady je to myslím hodně potřeba - důvody zná každý).

Tak přeji Vám i nám voličům hodně volebních i povolebních úspěchů;-)R^

0/0
13.2.2010 10:25



Jak šel čas s blogy iDNES.cz?

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.